Maak van marketing een belevenis

Van bereik naar betrokkenheid dankzij digitale ervaringen die écht werken. Blaas je campagne nieuw leven in met interactieve technologie, van mobile companion-apps, AI implementaties en AR/VR tot 3D en socialmediafilters. Wij helpen merken, bedrijven en agencies om marketing tastbaar te maken, op het juiste moment en via het juiste kanaal: mobiel, online of fysiek. Voor creatieve agencies treden we op als technisch partner: jullie bedenken het creatieve concept, wij verzorgen de technologische wow. Verwen je doelgroep met verwondering en claim de meest waardevolle plek die er is: hun aandacht.

Tomorrowland
Lunch Garden
Kipling
Decathlon
Telenet
Meetbare impact, blijvende indruk

Meetbare impact, blijvende indruk

Naadloze samenwerking met agencies

Naadloze samenwerking met agencies

Merkbeleving met een wow-factor

Merkbeleving met een wow-factor

Technologie die marketing versterkt

Technologie die marketing versterkt

Activeren = converteren

Activeren = converteren

Marketing als belevenis

In een wereld vol marketingruis is enkel zichtbaarheid niet langer voldoende. Je campagne moet opvallen, verrassen én blijven hangen. Niet voor niets beschouwt een groot deel van de marketeers belevingsgerichte marketing tegenwoordig als een essentieel onderdeel van hun strategie. En met reden: zulke meeslepende campagnes zorgen voor betere conversieratio’s, een sterkere emotionele band met de klant en blijven langer in het geheugen hangen.


Buzzworks helpt je precies dat te bereiken met digitale ervaringen die raken. Onze oplossingen zijn doordacht ontworpen, technisch hoogstaand en perfect afgestemd op jouw doelgroep. Voor marketingbureaus fungeren we als technische partner. Jullie focussen op het creatieve idee, terwijl wij innovatieve technologische ideeën aanreiken en state-of-the-art oplossingen uitwerken om dat idee tot leven te brengen.


Of het nu gaat om een mobiele companion-app, een social filter, een AI beleving, een branded mini-game of een interactieve landingspagina, wij zorgen dat jouw boodschap niet alleen aankomt bij je publiek, maar ook blijft plakken. We vertalen de unieke kracht van jouw merk naar een digitale vorm en toveren je publiek om tot fans. Door middel van interactief design zetten we betrokkenheid om in conversie.


Onze aanpak is altijd meeslepend, gebruiksvriendelijk én technisch doordacht.

BEZOEK OOK ONZE CREATIVE STUDIO

Reeds gerealiseerde marketing oplossingen

Ontdek de case
Tomorrowland

Prachtige AR-filters brengen het fysieke digitaal tot leven op social media, versterken merkbeleving en stimuleren engagement voor Brussels Airlines en Tomorrowland.

img
Ontdek de case
Kipling

Een speelse 3D-webervaring die Kipling’s merk versterkt en klanten actief betrekt via gepersonaliseerde, deelbare content.

img
Ontdek de case
Decathlon

Decathlon Essential Gear - hoe interactieve technologie de winkelervaring verrijkt, met een naadloze overgang naar de e-commerce app voor aankoop.

decathlon
Ontdek onze marketing cases
Lunch Garden

Betrek een nieuwe doelgroep met gamification. Geniet van je maaltijd terwijl je kids een leuk spel spelen voor een gratis Capri-sun.

Meer weten? Maak een afspraak!

Buzzworks betekent...

1

Meedenken vanuit 'uw verhaal' en aanvullen met dat van ons.

2

Onafhankelijk advies, geen vendor lock-in of push.

3

Verder bouwen op wat u al heeft geïnvesteerd.

4

Mensentaal spreken en elkaar begrijpen.

5

Een partner, eerder dan een leverancier. We gaan er samen voor.

6

Expertise vanuit een groep van 1300 medewerkers.

Boek een gratis intakegesprek

Tijdens ons intakegesprek brengen we samen helderheid in uw digitale uitdaging.

🧠 We luisteren

We nemen uw vraag grondig door en brengen de echte noden in kaart.

💡 We inspireren
U krijgt meteen ideeën, adviezen en mogelijke richtingen aangereikt.
🚀 We activeren
Na afloop geven we vrijblijvend aan hoe een vervolgtraject eruit zou kunnen zien.

Boek een gratis intakegesprek

Boek een gratis intakegesprek

Boek een gratis intakegesprek

Wil je je marketingcampagnes naar een hoger niveau tillen?

Laten we samenwerken !